Untuk memesan pembelian anda: –

Klik butang “Masuk troli” pada produk yang ingin anda beli.
Klik “Continue Shopping” untuk terus menambah produk lain ke dalam troli atau klik “Checkout” untuk meneruskan pembayaran anda untuk produk tersebut.
Anda akan mencapai halaman log di mana anda perlu log masuk ke akaun anda menggunakan Nama Pengguna dan Kata Laluan anda. Jika anda tidak mempunyai akaun yang dicipta, anda perlu mendaftarkan akaun sebelum meneruskan pembayaran anda.
Anda perlu mengesahkan alamat penghantaran anda pada halaman “Alamat Penghantaran” dan klik butang “seterusnya“.
Dari sini, anda perlu memilih kaedah penghantaran anda dan klik butang “seterusnya“.
Seterusnya anda perlu memilih kaedah pembayaran anda kemudian klik butang “seterusnya“.
Selepas langkah-langkah sebelum ini dilakukan, Anda perlu mengesahkan butiran pengebilan anda dan bersetuju dengan terma dan syarat.
Klik “Sahkan Pesanan” untuk menyelesaikan pesanan.

www.ecoc.my menawarkan pelbagai jenis Kaedah Pembayaran seperti yang ditunjukkan di bawah: –

1. Kad Kredit
Melalui eGHL (Visa atau Mastercard / Perbankan Internet)

2. Invois / Semak / Pemindahan Bank Offline
Bank: Hong Leong Bank
Akaun Bank: 10500093407
Nama Akaun: Timuran Setia Industri KL Sdn Bhd

3.e-Wallet

Selepas anda membuat pembayaran, sila hantarkan butiran pembayaran:
Nama bank :
Tarikh Perbankan:
Masa Perbankan:
Rujukan Perbankan No:
Jumlah amaun yang telah anda bayar:
No Pesanan Anda:

Anda boleh mengimbas dan e-mel kepada kami maklumat di atas ke Alamat E-mel: contact@ecoc.my

Nota: Produk yang dibeli anda tidak akan dihantar sehingga kami mendapat pengesahan ini.

Log masuk ke akaun anda → Klik pada “Butiran Akaun” → Edit maklumat akaun anda dan alamat Penghantaran di sini.

Klik pada “Lupa Kata Laluan” dan isi e-mel anda yang digunakan untuk mendaftarkan akaun dalam kotak.Klik Hantar.Token pengesahan akan dihantar kepada anda. Sebaik sahaja anda menerima token, anda akan dapat memilih kata laluan baru untuk akaun anda.

Ya, hanya jika pesanan masih tertangguh.

– Sila hantar e-mel kepada e-mel perkhidmatan pelanggan kami di contact@ecoc.my dengan tajuk mesej “Permintaan untuk membatalkan pesanan” untuk memberitahu kami tentang pesanan pembatalan.

– Pesanan yang dihantar atau dihantar tidak akan dibatalkan.

Semua mata wang transaksi produk akan dilakukan dalam Ringgit Malaysia (RM).

Penghantaran biasanya mengambil masa 3 hingga 5 hari bekerja

Maaf, kami tidak dapat menghapus keraguan anda di halaman F.A.Q. Sila hantarkan e-mel kepada contact@ecoc.my bagi kami untuk membersihkan keraguan anda.

Close Menu
×
×

Cart