Barang / barang yang dipulangkan akan diperiksa dengan resit bersama dan barangan hendaklah dalam keadaan baik. Pembungkusan juga harus dalam keadaan asal dalam bekas penghantaran asal seperti yang diterima. Jika barang / produk telah digunakan atau rosak oleh pelanggan, tidak akan ada sebarang bayaran balik. Pusat E-Dagang Luar Talian juga tidak akan bertanggungjawab jika penghantaran anda hilang semasa transit pulang. Sebaik sahaja kami menyemak dan mengesahkan barangan / produk, pelanggan akan menerima bayaran balik dalam masa 3-5 hari selepas pengesahan.

Sila kembalikan pembelian anda ke alamat berikut:

E-Commerce Offline Center (eCOC)

11A, Jalan S22 / 23
Damansara Jaya
Petaling Jaya, Selangor
47400, Malaysia.

Sila hubungi kami di contact@ecoc.my atau 03-6262 9321 / 016-387 8067 jika anda mempunyai sebarang soalan atau keraguan.

Close Menu
×
×

Cart